Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry:
- skarg i wniosków,
- kontroli,
- upoważnień,
-zarządzenia Dyrektora DPS,
(dostępne w sekretariacie w godzinach urzędowania - wersja papierowa)
Dziennik korespondencyjny znajduje się w sekretariacie.
Składnica akt:
-dokumentacja pracownicza wraz z listami płac (od maja 2010 roku-30.04.2015r.),
- dokumentacja mieszkańców (od maja 2010-30.04.2015r),
-dokumentacja finansowo-księgowa,
-dokumentacja z żywienia,
- dokumentacja techniczno- gospodarcza,
(Stowarzyszenie Niepełnosprawni w Domu i Środowisku w Cetuniu prowadziło Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu w okresie od 01.05.2010r. do 31.12.2015r.)
- dokumentacja Stowarzyszenia Niepełnosprawni w Domu i Środowisku w Cetuniu od grudnia 2008- do dnia likwidacji czerwiec 2019r.
Dokumentacja z wcześniejszych okresów( tj. od 1983r do 04.2010r) przekazana protokołem zdawczo-odbiorczym do Archiwum Starostwa Powiatowego w Koszalinie ul. Racławicka 13.