Rejestry, ewidencje, archiwa

 

Rejestry:

- skarg i wniosków,

- kontroli,

- upoważnień,

-zarządzenia Dyrektora DPS,

(dostępne w sekretariacie w godzinach urzędowania - wersja papierowa)

Dziennik korespondencyjny znajduje się w sekretariacie.

 

Składnica akt:

-dokumentacja pracownicza wraz z listami płac (od maja 2010 roku-30.04.2015r.),

- dokumentacja mieszkańców (od maja 2010-30.04.2015r),

-dokumentacja finansowo-księgowa,

-dokumentacja z żywienia,

- dokumentacja techniczno- gospodarcza,

(Stowarzyszenie Niepełnosprawni w Domu i Środowisku w Cetuniu prowadziło Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu w okresie od 01.05.2010r. do 31.12.2015r.)

- dokumentacja Stowarzyszenia Niepełnosprawni w Domu i Środowisku w Cetuniu od grudnia 2008- do dnia likwidacji czerwiec 2019r.

Dokumentacja z wcześniejszych okresów( tj. od 1983r do 04.2010r) przekazana protokołem zdawczo-odbiorczym do Archiwum Starostwa Powiatowego w Koszalinie ul. Racławicka 13.

Wytworzył:
Udostępnił:
Sylwia Cebula
(2004-06-22 08:28:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Sylwia Cebula
(2020-05-11 13:47:25)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki